2023 թվականին առաջին 1000...
29 Հունվար, 2024
Պետական եկամուտների կոմիտեն հայտնում է, որ ՊԵԿ պաշտոնական կայքում հրապարակվել է 2023 թ. հունվար-դ
29 Հունվար, 2024
Պետական եկամուտների կոմիտեն հայտնում է, որ ՊԵԿ պաշտոնական կայքում հրապարակվել է 2023 թ. հունվար-դ
5 Ապրիլ, 2023
2023թ. փետրվարին եկամուտ ստացող աշխատատեղերի թվաքանակը կազմել է 692 266
ՀԱՇՎԱՐԿԱՅԻՆ Փ
5 Ապրիլ, 2023
ՊԵԿ-ը 2023թ․ հունվար-մարտ ամիսների ընթացքում ապահովել է 461.4 մլրդ դրամ հարկային եկամուտներ և պետ
6 Փետրվար, 2023
ՀԱՐԿ ՎՃԱՐՈՂՆԵՐԻՆ ԵՎ ՖԻԶԻԿԱԿԱՆ ԱՆՁԱՆՑ ՎԵՐԱԴԱՐՁՎԵԼ Է 40.2 ՄԼՐԴ ԴՐԱՄ
2023 թվականի հունվար ամսվ
25 Հունվար, 2023
1000 ԽՈՇՈՐ ՀԱՐԿ ՎՃԱՐՈՂՆԵՐԻ ՑԱՆԿԸ ՀԱՍԱՆԵԼԻ Է PETEKAMUTNER.AM ԿԱՅՔՈՒՄ
Պետական եկամուտների կոմ
25 Հունվար, 2023
2022 թ. դեկտեմբերին եկամուտ ստացող աշխատատեղերի թվաքանակը կազմել է 704 հազար 420
ՑՈՒՑԱՆԻՇԸ
13 Հունվար, 2023
ՊԵԿ-Ն ԱՄՓՈՓՈՒՄ Է 2022 ԹՎԱԿԱՆԸ
ԿՈՄԻՏԵՆ ՏԱՐԻՆ ԱՄՓՈՓՈՒՄ Է 1 ՏՐԻԼԻՈՆ 925 ՄԻԼԻԱՐԴ ԴՐԱՄ ՀԱՐԿԱՅԻՆ
28 Հոկտեմբեր, 2022
2022 թվականի 9 ամիսների ընթացքում շուրջ 442․9 մլն հաշվարկային փաստաթղթերով ապահովվել է 7 տրլն ՀՀ
27 Հոկտեմբեր, 2022
Ավելացել է մեկ աշխատատեղին բաժին ընկնող եկամուտը
2022 թվականի 8 ամիսների տվյալներով ե
27 Հոկտեմբեր, 2022
ՊԵԿ-Ը ՀՈՐԴՈՐՈՒՄ Է ՀԱՐԿ ՎՃԱՐՈՂՆԵՐԻՆ ԱՐՁԱԳԱՆՔԵԼ ԱՆՁՆԱԿԱՆ ԷՋՈՒՄ ՏԵՂԱԴՐՎՈՂ ՓԱՍՏԱԹՂԹԵՐԻՆ
Պետական
17 Հոկտեմբեր, 2022
Պետական եկամուտների կոմիտեն հայտնում է, որ ՊԵԿ պաշտոնական կայքում հրապարակվել է 2022 թվականի հուն
8 Օգոստոս, 2022
ԿՈՄԻՏԵՆ ՀԱՐԿ ՎՃԱՐՈՂՆԵՐԻՆ ՀՈՐԴՈՐՈՒՄ Է ԺԱՄԱՆԱԿԻՆ ԱՐՁԱԳԱՆՔԵԼ ԾԱՆՈՒՑՈՒՄՆԵՐԻՆ
Պետական եկամուտներ
8 Օգոստոս, 2022
ՀՀ պետական եկամուտների կոմիտեն դեռևս 2022 թվականի հունիսի վերջին, ըստ էության, հայտարարել էր, որ
5 Օգոստոս, 2022
2019 թվականի դեկտեմբերի 4-ին ընդունված «Հաշվապահական հաշվառման մասին» ՀՀ օրենքի (այսուհետ` Օրենք)
2 Օգոստոս, 2022
Պետական եկամուտների կոմիտեն հայտնում է, որ հարկային մարմնի կողմից հրապարակվել է 2022 թվականի հուն
20 Հունիս, 2022
Պետական եկամուտների կոմիտեն տեղեկացնում է, որ 2022թ. մայիսի 25-ին ՀՀ ԱԺ կողմից ընդունվել են ««Շահ
8 Հունիս, 2022
0 տոկոս ներմուծման մաքսատուրքի դրույքաչափ էլեկտրոմոբիլների և 900-ից ավել ապրանքների համար:<
8 Հունիս, 2022
ՊԵԿ. 2022թ. հունվար-մայիս ամիսներին փաստացի հավաքագրվել են 761.8 մլրդ դրամի հարկային
6 Մայիս, 2022
Շահութահարկի աճը պայմանավորված է համախառն եկամտի աճով և կանխավճարների մեխանիզմի փոփոխությամբ
<6 Մայիս, 2022
Աճել է ՀԴՄ կտրոններով և հաշվարկային այլ փաստաթղթերով կատարված գործարքների քանակը
Պետական եկ
25 Ապրիլ, 2022
Պետական եկամուտների կոմիտեն տեղեկացնում է, որ 2022 թվականի ապրիլի 16-ին ուժի մեջ է մտել ՀՀ կառավա
25 Ապրիլ, 2022
ԵԱՏՄ մաքսային տարածք օդային տրանսպորտով առանց մաքսատուրքերի, հարկերի վճարման մեկ ֆիզիկական անձը կ
22 Մարտ, 2022
Առցանց անմաքս առևտրի շեմը գործող 200 եվրոյի փոխարեն սահմանվել է 1,000 եվրո
Պետական եկամուտն
22 Մարտ, 2022
Fitch Ratings միջազգային վարկանիշային գործակալությունը 2022 թվականին համաշխարհային ՀՆԱ-ի
22 Մարտ, 2022
ՀԱՅՏԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆ
ԷԼԵԿՏՐԱԿԱՆ ՇԱՐԺԻՉՆԵՐՈՎ ՏՐԱՆՍՊՈՐՏԱՅԻՆ ՄԻՋՈՑՆԵՐԻ՝ ԱՌԱՆՑ ՆԵՐՄՈՒԾՄԱՆ ՄԱՔՍԱՏՈՒՐՔ
25 Հունվար, 2022
Հրապարակվել է 2021 թվականի հունվար-դեկտեմբեր ամիսների ընթացքում առաջին 1000 խոշոր հարկ վճարողների
24 Հունվար, 2022
ՀՀ-ում մշտական հաստատություն չունեցող ոչ ռեզիդենտ կազմակերպությունների՝ ֆիզիկական անձանց մատուցվո
20 Հունվար, 2022
ԱԺ-ն ընդունեց «Անկանխիկ գործառնությունների մասին» ՀՀ օրենքը:
2022 թվականի հունվարի 1-ի փոխա
14 Հունվար, 2022
2019 թվականի դեկտեմբերի 4-ին ընդունված «Հաշվապահական հաշվառման մասին» ՀՀ օրենքի (այսուհետ`
13 Հոկտեմբեր, 2021
ՀՀ կառավարությունը սեպտեմբերի 30-ին տեղի ունեցած նիստում հաստատել է «Հայաստանի Հանրապետության 202
13 Հոկտեմբեր, 2021
Կոմիտեի նախաձեռնությամբ մշակված «Հայաստանի Հանրապետության հարկային օրենսգրքում փոփոխություն
13 Հոկտեմբեր, 2021
Կոմիտեի նախաձեռնությամբ մշակված «Հայաստանի Հանրապետության հարկային օրենսգրքում փոփոխություններ եւ լրացումներ կատարելու մասին» նախագիծը, որով նախատեսվում է ՀՀ-ում մշտական հաստատություն չունեցող ոչ ռեզիդենտ կազմակերպությունների կողմից ֆիզիկական անձանց մատուցվող էլեկտրոնային ծառայությունները հարկել ավելացված արժեքի հարկով, արժանացել է Կառավարության հավանությանը եւ Ազգային ժողովում ընդունվել առաջին ընթերցմամբ:
Նախագծի համաձայն՝ էլեկտրոնային ծառայություններ են համարվում տեղեկատվական եւ հեռահաղորդակցական ցանցի միջոցով մատուցվող ծառայությունները, այդ թվում՝ համացանցով: Այդպիսի ծառայություններ են համարվում, օրինակ, տեղեկատվական հեռահաղորդակցման կապով, այդ թվում՝ ինտերնետով գովազդային ծառայությունների մատուցումը եւ հարթակների տրամադրումը, համացանցով կրթության ոլորտի, էլեկտրոնային գրքերից օգտվելու, ֆիլմեր դիտելու համար նախատեսված վճարովի ծառայությունները: Ֆիզիկական անձանց մատուցվող էլեկտրոնային ծառայություններից առաջացող ավելացված արժեքի հարկի վճարման պարտավորությունը կկրի բացառապես ՀՀ-ում մշտական հաստատություն չունեցող ոչ ռեզիդենտ կազմակերպությունը: Ֆիզիկական անձանց, այն է քաղաքացիներին՝ հարկման առաջարկվող մեխանիզմը չի վերաբերելու։
Օրինակ, ենթադրենք, որ ֆիզիկական անձը գովազդ է պատվիրել «Ֆեյսբուք» սոցիալական հարթակում: Գործող օրենսդրությամբ «Ֆեյսբուքի» կողմից ֆիզիկական անձանց էլեկտրոնային եղանակով մատուցվող գովազդային ծառայություններն ԱԱՀ-ով չեն հարկվում։ Իսկ նախագիծն օրենքի ուժ ստանալուց հետո, քաղաքացու վճարած գումարներից ոչ ռեզիդենտը, այս դեպքում՝ «Ֆեյսբուքն» է ՀՀ օրենսդրության համաձայն հաշվարկելու եւ ԱԱՀ վճարելու ՀՀ պետական բյուջե:
Մեկ այլ օրինակ. ենթադրենք քաղաքացին օգտվում է «Zoom» էլեկտրոնային հարթակով մատուցվող վճարովի որեւէ կրթական ծառայությունից: Այս դեպքում եւս ՀՀ-ում մշտական հաստատություն չունեցող ոչ ռեզիդենտ կազմակերպությունն է հաշվարկելու եւ ԱԱՀ վճարելու ՀՀ պետական բյուջե, իսկ ֆիզիկական անձը որեւէ գործողություն չի անելու:
Էլեկտրոնային եղանակով ոչ ռեզիդենտ կազմակերպությունները կհաշվառվեն հարկային մարմնում, եւ կգործեն պարզեցված ընթացակարգեր՝ ԱԱՀ հաշվարկելու եւ ՀՀ պետական բյուջե վճարելու համար: ՀՀ-ում ֆիզիկական անձանց մատուցվող Էլեկտրոնային ծառայությունների ցանկը սահմանելու է Կառավարությունը: